شناسهٔ خبر: 63537670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام مطرح کرد؛

غزه امروز صحنه عاشورا است/همه باید در صحنه حضور داشته باشیم

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه غزه امروز صحنه عاشورا است،گفت: برای حمایت از مردم غزه همه باید در صحنه حضور داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی صبح روز شنبه در مراسم اجتماع حمایت از مردم مظلوم غزه در ایلام اظهار داشت: امروز فقط صحنه نبرد غزه و صهیونیست نیست، همه پلیدی‌ها در یک جبهه و جهان اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است.

وی گفت: صحنه امروز تقابل حق و ظلم است، همان طوری که در عاشورا حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند، امروز غزه صحنه عاشوراست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز حتی اگر در همه صحنه‌ها پیروز شود دیگر اسرائیل قبل از الاقصی نیست، امروز به بیمارستان‌ها حمله و بچه‌های کوچک را تکه و پاره می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: امروز باید همه احساس مسئولیت کنیم، بچه‌ای که در صحنه تلویزیون وقتی دستانش می‌لرزید و مجروحیت خود را برای یک مجروح دیگر بازگو می‌کرد جا ندارد ما به خیابان بیاییم؟ جا ندارد حضور میلیونی داشته باشیم؟

سردار شاکرمی عنوان کرد: از سال ۱۹۴۸ کشورهای استکباری مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و بعضی از کشورهای دیگر همواره در کنار رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

وی بیان داشت: هرچند امروز در این مقابله یک جبهه زنان و کودکان هستند و در جبهه دیگر همه تجهیزات نظامی وجود دارد ولی موفقیت با جبهه حق است.

وی افزود: دامنه گفتمان انقلاب اسلامی که مرکز آن ولایت فقیه است امروز در حال گسترش است، امروز افق‌های روشنی برای نظام اسلامی دیده می‌شود چون همیشه از جبهه حق دفاع کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم فلسطین بوده، امام خمینی (ره) مسئله اول را فلسطین می‌دانستند، امروز هم همین نگاه به فلسطین وجود دارد.

وی ادامه داد: در آمریکا وقتی می‌خواستند کشتی را برای کمک به اسرائیل بفرستند مردم آن دیار جلوگیری کردند در لندن بیشتر از این جمعیت به خیابان آمد، امروز در اقصی نقاط عالم همه انسان‌های آزاده به صحنه آمدند.

سردار شاکرمی بیان کرد: امروز باید در صحنه باشیم و از فلسطین حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: اتفاقات اخیر قدرت و گسترش شعاع‌های بلند انقلاب اسلامی را نوید می‌دهند، اگر دیروز انقلاب اسلامی در بعضی از نقاط شنیده می‌شد امروز در تمام نقاط عالم نوید بخش صدای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال فتح دل‌ها و قلب‌ها است، کرانه‌های انقلاب اسلامی به خاطر همین نگاه همین گفتمان در ابعاد سیاسی اجتماعی و فرهنگی در حال گسترش است.

نظر شما