شناسهٔ خبر: 63531575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت از زنجانیها برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان فلسطینی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان باصدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد .

صاحب‌خبر -

دعوت از زنجانیها برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان فلسطینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان باصدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا همگام با همه آزادگان جهان اسلام در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه حضوربه هم رسانند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار زنجان هم بیانیه مشترکی برای دعوت به راهپیمایی صادر کردند.

ائمه جمعه، سپاه انصارالمهدی، دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه، کارکنان صدا وسیما، نیروی انتظامی، دادگستری، علوم پزشکی، هلال احمر، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، دستگاهها، نهاد‌ها وادارت مختلف استان، تشکل‌های دینی و مذهبی هم

در بیانیه‌های جداگانه‌ای برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن و ضد صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.
در بخشی از این بیانیه‌ها آمده است:

جنایت‌های این روز‌های رژیم جعلی و نژادپرست صهیونیست علیه ملت مظلوم و بی‌گناه غزه مثل همیشه در سایه حمایت‌های استکبار جهانی و آمریکای ظالم صورت می‌گیرد که اگر این حمایت‌ها از جانب آمریکا و برخی از کشور‌های حامی این رژیم نبود هیچ اثری از این رژیم جعلی در جهان باقی نمی‌ماند.

مجاهدان جبهه مقاومت و مردان قهرمان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ثابت کردند که می‌شود با مقاومت و ایستادگی به پرونده این رژیم غاصب خاتمه داد چرا که از سوی مجامع به اصطلاح بین المللی و حامی حقوق بشر آبی برای مظلومان غزه گرم نمی‌شود.

لیکن دیگر سکوت جایز نیست و لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

نظر شما