شناسهٔ خبر: 63524846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای نخستین بار در کشور؛

رو نمایی از ۴ محصول جدید پلی اتیلنی یکپارچه در ارومیه

با حضور شهردار بخش اروپایی استانبول ۴ محصول جدید پلی اتیلنی یکپارچه در واحد صنعتی ایران پاش ارومیه رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

امضا‌ی تفاهم نامه ترکیه و ایران برای تولید خانه‌های پیش ساخته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،

آئین رونمایی از این محصولات ظهر پنج شنبه در کارخانه ایران پاش ارومیه برگزار شد و در آن ۴ محصول در گروه تولیدات شیلاتی، خانه‌های پیش ساخته و مدیریت بحران، تولیدات ترافیکی و مبلمان مراکز آموزشی به جمع تولیدات این مجموعه صنعتی اضافه شد.

مدیرعامل مجموعه صنعتی ایران پاش در تشریح ویژگی این محصولات گفت: این محصولات قایق پلی اتیلنی یکپارچه با قابلیت نصب کابین برای حمل ۲۱ نفر یکی از این محصولات است که حتی در مواقع سوراخ شدن همچون جلیقه‌ی نجات روی آب می‌ماند و غرق نخواهد شد.

آقای دکتر میرزاده افزود آلاچیق پیش ساخته در زمره خانه‌های پیش ساخته محصول دیگری است که می‌توان از آن در مصارفی همچون اتاق کنترل، نگهبانی و بخش‌هایی از خدمات امدادی در مدیریت بحران استفاده کرد.

وی محصول دوم این رو نمایی را گاردریل پلی اتیلنی یکپارچه عنوان کرد و گفت در صورت برخورد خودرو‌ها با این حفاظ پلی اتیلنی خودرو با قابلیت ارتجاعی از خطر برخورد با جسم سخت و خسارت‌های جانی و مالی احتمالی در امان خواهد ماند.

مدیرعامل مجموعه صنعتی ایران پاش همچنین رونمایی از صندلی‌های پلی اتیلنی یکپارچه ویژه مدارس و دانشگاه‌ها را دستاورد دیگر این واحد تولیدی دانست و گفت عمر طولانی با قابلیت شست و شو از مهم‌ترین مزایای این محصول است.

مجموعه صنعتی ایران پاش با تولید ۸۵۰ نوع محصول پلی اتیلنی یکپارچه از جمله خانه‌های پیش ساخته، محصولات ترافیکی، انواع مخازن و وان ها، لوازم بازی کودکان در پارک‌ها و پارک‌های آبی، قطعات صنعتی، مبلمان شهری و محصولات شیلاتی و ورزشی یکی از قطب‌های تولید جهانی به شمار می‌رود.

نظر شما