شناسهٔ خبر: 63521528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش کنکوری ها در بابل

دارندگان رتبه‌های برتر کنکور در همایش آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری راهکار ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، همایش آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری با حضور رتبه‌های برتر کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ در سالن همایش شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.


در این همایش که به منظورکیفیت بخشی آموزشی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسریبرگزار شد؛  مشاوران تحصیلی و برنامه ریزی درسی با اشاره به مشکلات و موانع موجود در مسیر کنکور به بیان راهکار‌هایی در خصوص نحوه صحیح مطالعه، استفاده از کتاب‌های تستی مهم کنکوری، نحوه تاثیر معدل سال سوم در کنکور سراسری و اهمیت کتاب‌های درسی پرداختند.

ایجاد انگیزه، مقدمات و تلاش و بی اعتنایی به حرف مردم را عامل موفقیت و رسیدن به هدف دانستند؛ و چهار حلقه: نیاز، کادر آموزشی، والدین، و آموزش پرورش برای رسیدن به برتری عنوان شد.

مشاوران  با بیان اینکه دانش آموزان با کمک مشاوران باید برنامه ریزی مطلوبی برای کنکور ۱۴۰۳ داشته باشند تا زمینه‌ای برای آمادگی  در عرصه کنکور فراهم شود.

در ادامه مبنا و زیربنای همه موفقیت‌ها ، استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های موفقیت و تلاش و اراده و خواستن خود دانش آموز برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت عنوان شد که دانش آموزان باید از ظرفیت‌های ایجاد شده مانند جلسات مشاوره ای، کلاس‌های کنکوری برای پیشرفت تحصیلی خود نهایت استفاده را ببرند تا  شاهد پیشرفت دانش آموزان در عرصه ورود به مراکز آموزش عالی باشیم.

در پایان این همایش نیز به سئوالات دانش آموزان پاسخ داده شد.

 

نظر شما