شناسهٔ خبر: 63515674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیام سردار قاآنی برای گردان‌های مقاومت عزالدین قسام فلسطین: به شما اطمینان می‌دهیم، هر کاری را که باید در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد

سردار قاآنی در پیامی برای گردان‌های مقاومت عزالدین قسام فلسطین تاکید کرد: فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی، آن گونه که قبل از آن بود، نخواهد بود. ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به صورت عملی و قاطع ثابت کردید که از تار عنکبوت ضعیفتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی خطاب به «محمد الدیف» فرمانده کل گردان‌های مقاومت عزالدین قسام تاکید کرد: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی ثبت کردید که با یاری خداوند و به دست مجاهدان گردان‌های القسام و مجاهدان مقاومت در غزه به انجام رسید.ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به صورت عملی و قاطع نشان دادید که رژیم از تار عنکبوت ضعیفتر است.

فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی، آن گونه که قبل از آن بود، نخواهد بود.

ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به صورت عملی و قاطع ثابت کردید که از تار عنکبوت ضعیفتر است.

در وصف این واقعه بزرگ همین بس که دشمن و دوست اعلام کرده اند که فلسطین و منطقه بعد از سیل الاقصی به آنچه قبل از سیل الاقصی بود نخواهد بود.

حملات مقاومت علیه نیروها و خودروهای زرهی دشمن به همگان ثابت کرد که مقاومت در غزه قابلیت ابتکار و نوآوری دارد.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که به عنوان بخشی از حمایت‌های موثر و مستمر خود از مقاومت، هر کاری را که باید در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما