شناسهٔ خبر: 67908017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) قابل اعتمادترین خودرو‌های ژاپنی در جهان (تصاویر) قابل اعتمادترین خودرو‌های ژاپنی در جهان

شاید تعجب‌آور نباشد که لیست قابل‌اعتمادترین و مطمئن‌ترین تحت سلطه تویوتا باشد که به‌عنوان معتبرترین برند خودرو در جهان شناخته می‌شود. تمام خودرو‌های ژاپنی تولیدشده بین سال‌های مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ با بالاترین امتیاز کلی قابلیت اطمینان (J.D. Power) در این لیست وجود دارند. ۱. لکسس LS ۴۶۰، ۲۰۱۱ با امتیاز

صاحب‌خبر -

شاید تعجب‌آور نباشد که لیست قابل‌اعتمادترین و مطمئن‌ترین تحت سلطه تویوتا باشد که به‌عنوان معتبرترین برند خودرو در جهان شناخته می‌شود.

تمام خودرو‌های ژاپنی تولیدشده بین سال‌های مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ با بالاترین امتیاز کلی قابلیت اطمینان (J.D. Power) در این لیست وجود دارند.

قابل اعتمادترین خودرو‌های ژاپنی در جهان

۱. لکسس LS ۴۶۰، ۲۰۱۱ با امتیاز ۸۹ از ۱۰۰

چه کسی فکرش را می‌کرد که مطمئن‌ترین خودرو در این لیست دارای یک موتور ۴٫۶ لیتری V-۸ باشد؟ با این حال، لکسس LS ۴۶۰ فیس لیفت شده ۲۰۱۱ در صدر قابل‌اعتمادترین خودرو‌های ژاپنی دهه گذشته قرار می‌گیرد.

موتور ۴٫۶ لیتری V-۸ در نسل سوم LS ۴۶۰ معرفی شد. با توجه به اینکه مدل LS پرچم‌دار لکسس است، هزینه‌های کمی برای LS ۴۶۰ وجود ندارد. لکسس از پیشرانه ۱ UR-FSE برای بیش از یک دهه استفاده کرد تا LS ۴۶۰ را به یک ستاره قابل‌اعتماد تبدیل کند. پلتفرم UR امروزه هنوز هم برای نیروبخشی به مدل‌های لکسس استفاده می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: fararu-758530

نظر شما