شناسهٔ خبر: 63510920 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهل و یکمین روز جنگ غزه؛

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد

کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت، خواهان تحقیق بین المللی درباره جنایت‌های جنگی در غزه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت، خواهان تحقیق بین المللی درباره جنایت‌های جنگی در غزه هستیم.  

 

۴ شهید و چند زخمی در حمله هوایی به شرق رفح
کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب گزارش داد: در حمله هوایی رژیم اشغالگر به شرق رفح در جنوب نوارغزه ۴ نفر شهید و شماری زخمی شدند.

 

 وزیر خارجه ترکیه: خواهان توقف درگیری و وحشی‌گری در غزه هستیم
هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در نشست مشترک خبری با همتای بوسنیایی خود در آنکارا گفت: خواهان آتش بس و توقف این وحشی‌گری در غزه هستیم. باید برای تحقق راهکار تشکیل دو کشور تلاش کرد و قدس شرقی باید پایتخت کشور فلسطین باشد. روز گذشته یک هواپیمای حامل ۷۷ بیمار از نوار غزه برای درمان به ترکیه رسید.
وزیر امور خارجه بوسنی هم در این نشست خبری گفت: هدف قرار گرفتن غیرنظامیان، مدارس و بیمارستان‌ها در نوار غزه را رد می‌کنیم و خواهان آتش بس هستیم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10434256"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4057328/10434256?width=600&height=350"></script></div>
 
۷۶ حلقه چاه آب در غزه از مدار خدمت خارج شد
کانال تلگرامی شهاب در خبری فوری گزارش داد آژانس امداد رسانی وکاریابی برای آوارگان فلسطینی «انوروا» در نوار غزه اعلام کرد:به علت تمام شدن سوخت ۷۶ حلقه چاه آب، دو ایستگاه آب آشامیدنی و ۱۵ ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب در غزه از مدار خدمت خارج شدند.

 

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد

مدیر بیمارستان الشفاء: اوضاع فاجعه بار است
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبر فوری گزارش داد: محمد ابوسلیمه مدیر مجتمع پزشکی الشفاء غزه در مصاحبه با این شبکه گفت: پیکرهای حدود 80 شهید را در حیاط بیمارستان دفن کردیم و نظامیان اشغالگر بقیه پیکرهایی را که در راهروها و سردخانه‌ها بود، با خود بردند. چهار نفر از بیماران کلیوی که نیازمند دیالیز هستند به علت نبود خدمات با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. اکسیژن در بیمارستان تمام شده است و اوضاع بسیار دشوار و فاجعه بار است. روایت‌های اشغالگران اسرائیلی درباره وجود سلاح در بیمارستان، دروغ است. حتی یک گلوله هم از داخل بیمارستان به سوی نظامیان اشغالگر شلیک نشد، پس افراد مسلح کجا هستند؟

 

مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «هرمون» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین در خبری فوری گزارش داد: مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «هرمون» رژیم صهیونیستی نزدیک شهرک رمیش در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

 

ورود دو هواپیمای حامل بیماران سرطانی غزه به آنکارا
به گزارش کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی العربی ، دو هواپیمای حامل بیماران سرطانی غزه وارد فرودگاه آنکارا شد و وزیر بهداشت ترکیه نیز به استقبال آن ها رفت.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10434108"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4057328/10434108?width=600&height=350"></script></div>
 
 
درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر در اردوگاه الفارعه
خبرگزاری یونیوز از درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نیروهای رژیم اشغالگر در اردوگاه الفارعه در کرانه باختری خبر داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10433728"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4057328/10433728?width=600&height=350"></script></div>

 

 

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد

 

فراخوان جنبش حماس از ملت های آزاده جهان برای محکومیت حملات به کودکان و بیمارستان های غزه
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مقاومت، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در آن از عموم مردم جهان خواست به تحرکات و برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در روزهای جمعه، شنبه ، یکشنبه و تمام روزهای آینده برای محکومیت حملات و تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به نوارغزه و جنایت های این رژیم علیه کودکان و بیمارستان های غزه ادامه دهند.

 

 

 

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد

 

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبر فوری گزارش داد: کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت، خواهان تحقیق بین المللی درباره جنایت‌های جنگی در غزه هستیم. شیوع بیماری‌های واگیردار و گرسنگی در نوار غزه قطعی به نظر می‌رسد. از تشدید خشونت علیه فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی احساس نگرانی می‌کنیم.

سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد سازمان ملل خواستار تحقیق درباره جنایت‌ها در غزه شد

 

حملات موشکی گردان های المجاهدین به دو شهرک صهیونیستی
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری یونیوز، گردان های المجاهدین تصاویری از حمله موشکی به دو شهرک نیر عوز و مفتاحیم در اطراف نوار غزه منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10433551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4057328/10433551?width=600&height=350"></script></div>
 
تاکید لاوروف بر توقف درگیری‌ها در غزه و تشکیل کشور فلسطین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبر فوری گزارش داد: سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، به مذاکره و توافق برای تشکیل کشور فلسطین بلافاصله پس از توقف درگیری ها در غزه نیاز داریم.
 
 

نظر شما