شناسهٔ خبر: 63415172 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلر انیمیشن Inside Out 2 رکوردشکنی کرد

یکی از رکوردهای بزرگ دیزنی شکسته شد / collider

صاحب‌خبر -

به جرئت می‌توان گفت که دوستداران برای تماشای Inside Out 2 هیجان‌زده یا حداقل کنجکاو هستند. پیکسار تریلر رسمی دنباله‌ی فیلم پرفروش ۲۰۱۵ را روز پنجشنبه منتشر کرد و در عرض ۲۴ ساعت، ۱۵۷ میلیون بازدید در تمام پلتفرم‌ها به دست آورده است.

با این آمار، توانست رکورد پیشین Frozen 2 محصول ۲۰۱۹ به عنوان پربیننده‌ترین تریلر انیمیشن تاریخ دیزنی را کنار بزند. بیشترین بازدید از این تریلر متعلق به پلتفرم TikTok است که ۷۸ میلیون بار دیده شده است.

بر کسی پوشیده نیست که چرا همه برای تماشای فیلم مشتاق هستند. انیمیشنی که در سال 2015 داستان رایلی جوان و احساسات شخصیتی او را به نمایش گذاشت و یکی از بهترین فیلم‌های پیکسار به حساب می‌آید.

تماشاگران سینما آن را به فروش ۸۵۸.۸ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی رساندند که پس از آن اسکار بهترین انیمیشن بلند را با کارگردانی پیت داکتر دریافت کرد. داکتر که اکنون مدیر ارشد خلاقیت پیکسار شده، در بیانیه‌ای از طریق شرکت والت دیزنی، از تمام حمایت‌هایی که تاکنون دریافت کردند، تشکر کرد.

Inside Out Inside Out

در اولین فیلم با پنج احساس در مغز رایلی روبرو شدیم: شادی (ایمی پولر)، غم (فیلیس اسمیت)، انزجار (میندی کالینگ)، ترس (بیل هدر) و خشم (لوئیس بلک). با اضافه شدن مایا هاوک به عنوان احساس جدید Anxiety (اضطراب)، طرفداران فیلم اصلی در نگاه اول به دنباله چیزهای هیجان‌انگیز زیادی هستند.

قسمت دوم اولین بار در نمایشگاه D23 دیزنی اعلام شد. کلسی مان کارگردانی آن را بر عهده دارد، در حالی که مگ لوفاو، نویسنده فیلم اول، فیلم‌نامه دنباله را نیز خواهد نوشت. Inside Out 2 قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) تقریباً نه سال پس از اولین فیلم، در سینماها اکران شود.

هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد - بدترین کمپین تاریخ کال آو دیوتی؟ - ویجیاتو نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد - بدترین کمپین تاریخ کال آو دیوتی؟ - ویجیاتو collider

برچسب‌ها:

نظر شما