شناسهٔ خبر: 63342329 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرنگار صهیونیست: فرماندهان از سخنان دبیرکل حزب‌الله هراس دارند

تهران- ایرنا- خبرنگار یک رسانه صهیونیستی ورود جدی تر حزب الله لبنان به جنگ را از دغدغه های فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی عنوان و اعلام کرد: فرماندهان جنگ غزه امیدوار هستند که دبیرکل حزب الله لبنان (سیدحسن نصرالله) حرفی نزند که باعث انحراف مسیر جنگ شود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرنگار روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل هیوم» که همراه نظامیان رژیم اسراییل به غزه رفته، با اشاره به اشراف مقاومت فلسطین بر نحوه مبارزه با ارتش رژیم اسراییل، درباره پیروزی ابراز ناامیدی کرد.

وی درباره وضعیت میدانی نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین نوشت: تهدید اصلی علیه نیروها در اینجا موشک های ضد تانک، خمپاره‌اندازها، پهپادهای انتحاری و البته تک تیراندازهای حماس هستند.

این خبرنگار صهیونیست به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی اعتراف و اضافه کرد: نظامیان اجسادی را که پیدا می کنند به اسرائیل(سرزمین های اشغالی) منتقل می کنند، زیرا امیدوارند اجساد اسرای اسرائیلی باشند.

خبرنگار اعزامی «ایزرائیل هیوم» به غزه، یافتن نشانه هایی از اسرای صهیونیست و تونل های مقاومت فلسطین را بخشی از دستور کار ارتش رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد.

این خبرنگار صهیونیست به نقل از فرماندهان میدانی ارتش رژیم اسراییل در غزه افزود: برای پیروزی بر حماس، به زمان نیاز داریم و این نگرانی وجود دارد که به خاطر فشارهای بین المللی یا بد شدن شرایط آب‌ و هوا، جنگ بدون رسیدن به اهدافش، متوقف شود.

خبرنگار اعزامی «ایزرائیل هیوم»، ورود جدی تر حزب الله لبنان به جنگ را دغدغه دیگر فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد و نوشت: فرماندهان جنگ غزه امیدوارند که دبیر کل حزب الله لبنان(سیدحسن نصرالله) حرفی نزند که باعث انحراف مسیر جنگ شود.

به گزارش ایرنا، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می یابد، حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

نظر شما