شناسهٔ خبر: 63337526 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام ویژه مقاومت فلسطین در غزه برای ارتش متجاوز

با وجود تبلیغات دشمن صهیونیستی در خصوص پیشروی در نوار غزه نیروهای مقاومت با هدف قرار دادن این عناصر متجاوز در شب یک پیام ویژه برای ارتش رژیم صهیونیستی مخابره می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وبسایت شبکه المیادین با انتشار گزارشی در خصوص تحولات میدانی حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه نوشت: بعد از گذشت ۱۱ روز از آغاز حملات زمینی و گسترش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه، اشغالگران صهیونیست همچنان نتوانسته‌اند در مناطق شهری بخش شمالی نوار غزه نفوذ کنند. این در حالیست که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده‌اند ضربات سهمگینی بر عناصر متجاوز در محورهای مختلف درگیری طی روزهای گذشته وارد آورند.

در ادامه این گزارش آمده است: بعد از گذشت بیش از یک ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین بعد از گذشت چند روز از آغاز حمله زمینی به غزه، اشغالگران صهیونیست در مرزهای نخستین روزهای نفوذ به غزه متوقف شده‌اند.

المیادین اضافه کرد: نیروهای متجاوز از چند منطقه که به همراه خودروهای زرهی و تانک‌ها قصد نفوذ به آنها را داشتند به ویژه در شرق محله الزیتون و جنوب آن و مناطق شمالی اردوگاه الشاطی و شرق بیت حانون عقب نشینی کرده‌اند.

بعد از آنکه اشغالگران طی روزهای گذشته تصاویری از پیشروی زمینی در برخی مناطق غزه را منتشر کردند طی ۲۴ ساعت گذشته نتوانسته‌اند تصویری از نفوذهای جدید در داخل مناطق مسکونی بیت حانون، بیت لاهیا یا حومه‌های شرقی و غربی شهر غزه منتشر کنند.

گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی بیانگر آن است که علاوه هلاکت تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست، تعداد زخمی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد غزه به بیش از ۳۵۰ تن رسیده و ۱۵۰ تن از آنها از میادین نبرد با استفاده از هلی کوپترها خارج شده‌اند. این به معنی خروج نیمی از یک گردان پیاده نظام از معرکه نبرد است.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل سختی نفوذ و پیشروی در محورهای گذشته به دنبال ایجاد محورهای فرعی جدید به ویژه در العطاطره در محور غربی و عبور از مانع اردوگاه الشاطی و محله الکرامه هستند.

نیروهای مقاومت از پوشش شب برای هدف قرار دادن عناصر صهیونیست با استفاده از تجهیزات دید در شب خود و با توجه به احاطه کامل به جزئیات مناطق مسکونی و خیابان‌های غزه استفاده می‌کنند. ویدئوهای منتشر شده، هدف قرار دادن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی آن هم در تاریکی شب را نشان می‌دهد که این پیام را به ارتش رژیم صهیونیستی می‌رساند: نظامیان اشغالگر حتی شب‌ها هم نمی‌توانند راحت باشند و فکر کنند که نیروهای مقاومت از هدف قرار دادن آنها عاجز هستند.

نیروهای متجاوز هر چقدر که در مناطق مختلف نوار غزه پیشروی کنند بیش از گذشته در تیررس موشک‌های کوتاه برد نیروهای مقاومت و خمپاره‌های آنها قرار می‌گیرند. نیروهای فلسطینی از خمپاره‌های مختلف به ویژه خمپاره‌های ۱۲۰ میلی متری برای هدف قرار دادن تجمعات نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها استفاده می‌کنند.

نظر شما