شناسهٔ خبر: 63309227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر جانباز حسینی در ساری

پیکر جانباز شهید سید حبیب الله حسینی با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

تشییع پیکر  جانباز حسینی در ساریتشییع پیکر  جانباز حسینی در ساری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، پیکر مطهر یادگار دوران دفاع مقدس جانباز شهید سید حبیب الله حسینی صبح امروز با حضور باشکوه مردم قدردان ساری تشییع و سپس در روستای ورکلای شهرستان میاندورود به خاک سپرده شد.

 مراسم وداع با پیکر جانباز سید حبیب اله حسینی شب گذشته در حسینه عاشقان کربلای ساری برگزار و نیز امروز صبح پیکر این شهید با بدرقه مردم دیار علویان از امامزاده یحیی (ع) تا میدان شهدا ساری تشییع سپس در مزار روستای ورکلای شهرستان میاندورود درخاک آرام گرفت.

سید حبیب اله حسینی در سال ۱۳۴۵ در روستا ولایت مدار ورکلا استان مازندران دیده به جهان گشودند.

جانباز سیدحبیب اله حسینی ۲ خرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی بیت المقدس از ناحیه سر برابر موج انفجار، ۲۴ تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی رمضان بر اثر اصابت ترکش به سر، دوم آبان سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ بر اثر ترکش از ناحیه سر، سینه، پا و دست، ۲۵ خرداد سال ۱۳۶۳ در عملیات قدس ۱ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه دست چپ، ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات الفجر هشت بر اثر اصابت ترکش از ناحیه گردن و کمر و ۱۰ اسفند سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پای چپ مجروح شد.

«جانباز سید حبیب اله حسینی» از رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا و یادگار دفاع مقدس و یار شهید طوسی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات به جامانده از دوران هشت سال جنگ تحمیلی دوازده آیان در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) ساری آسمانی شد.


مهدی حسن پور و گزارشی از مراسم وداع آخر با این جانباز سرافراز:

<div id="video-display-embed-code_10383789"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4043747/10383789?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما