شناسهٔ خبر: 63301156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نیکو اشلوتربک چگونه با دست کم گرفتن دایو اوپامکانو یک شب کابوس وار برای دورتموند رقم زد؟

مهدی ابراهیمی

صاحب‌خبر -

طرفداری | در حالی که بسیاری در آلمان امیدوار بودند به خاطر شکست بایرن مونیخ مقابل زاربروکن در دی‌اف‌بی پوکال و فشارهای زیادی که روی این تیم وجود داشت، بروسیا دورتموند بتواند در خانه خود بالأخره پس از چهار سال در درکلاسیکر به پیروزی برسد اما این شاگردان توماس توخل بودند که با پیروزی 4-0، زنبورها را در زیگنال ایدونا پارک تحقیر کردند.

به نقل از بیلد؛ یکی از دلایل این شکست سنگین نیز گل زود هنگام دایو اوپامکانو با ضربه‌ سر از روی ارسال لروی سانه از نقطه کرنر در دقیقه 4 بود که برنامه‌های دورتموند را به‌طور کامل به‌هم ریخت و باعث شد شاگردان ادین ترزیچ شوکه شوند تا هری کین خیلی زود گل دوم را هم وارد دروازه گرگور کوبل کند.

مقصر اصلی این گل نیز نیکو اشلوتربک بود که در این صحنه به دلیل غفلت از یارگیری مدافع بایرن مونیخ، باعث شد او بتواند با ضربه سر این گل زود هنگام را بزند. با این حال، اوپامکانو در مصاحبه‌ای پس از بازی ماجرایی جالب از تقابلش با اشلوتربک پیش از آنکه گل بزند، تعریف کرده که نشان می‌دهد مدافع دورتموند با دست کم گرفتن او و غفلتش مرتکب چه اشتباه تاثیرگذاری شده است. اوپامکانو درباره صحبت‌های اشلوتربک با او پیش از گل اول، گفت:

او با من صحبت کرد و به فرانسوی گفت که حالت چطوره؟ من هم گفتم خوبم، تو چطوری؟ سپس سریع حرکت کردم و هر کاری که از دستم بر می‌آمد برای زدن آن گل انجام دادم. 

شوخی نیکو اشلوتربک با دایو اوپامکانو پیش از به ثمر رسیدن گل اول بایرن مونیخ

 
گل زود هنگامی که اگر به ثمر نمی‌رسید نه تنها شاید می‌توانست از این شکست سنگین دورتموند در خانه‌اش جلوگیری کند بلکه احتمال داشت باعث تغییر روند بازی نیز شود و نتیجه دیگری در درکلاسیکر رقم بخورد.

نظر شما