شناسهٔ خبر: 63241567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد کشور:

استاندارد سازمانی مسدودکننده نیست بلکه نگاهی تسهیل‌گرایانه دارد

مشاور عالی ریاست و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به عملکرد سازمان ملی استاندارد کشور با بیان اینکه استاندارد سازمانی مسدودکننده و سلبی نیست بلکه نگاهی تسهیل‌گرایانه دارد، گفت: در این سازمان تحول عظیمی در حال تحقق است و حرکت بر مبنای مباحث علمی و استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید آقابابایی در مراسم اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده بنزین به پالایشگاه امام خمینی شازند، افزود: استاندارد یکی از مبانی توسعه است و باید به توسعه کمک کند. مدل نگاه این مجموعه تحولی است و باید حتی رفتار و عملکردها نیز شاکله‌ای استاندارد به خود بگیرد.

وی ادامه داد: نشان استاندارد به هیچ عنوان تزئینی نیست، بلکه طبق فرایند پیچیده‌ای دریافت شده است. چنانچه هر تولیدکننده، کارخانه‌دار و سرمایه‌گذار مشکلاتی داشته باشد، می‌تواند از طریق مجموعه استاندارد آن را رفع کند.

مشاور عالی ریاست و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به عملکرد سازمان ملی استاندارد کشور اظهار داشت: استاندارد راهنمای تولید محصولات علمی در کشور بوده و اجازه نمی‌دهد که کالایی که تولید می‌شود به مال و جان مردم آسیب بزند.

آقابابایی تصریح کرد: اعطای پروانه استاندارد بنزین به پالایشگاه شازند نشانگر توجه دولت به سلامت جامعه است. این نشان استاندارد، سرمایه‌گذاری خوبی برای پالایشگاه خواهد بود و حتماً ارتقای کیفیت سلامت اجتماعی را به همراه خواهد داشت و نشان می‌دهد دولت به کیفیت محصولات و تولیدات علمی توجه ویژه دارد.

وی بیان داشت: آزمایشگاه پالایشگاه شازند، چشم این مجموعه است. البته از کنار آزمایشگاه‌های همکار نیز که با میلیاردها تومان هزینه فعال شده‌اند، نباید به سادگی گذشت چرا که کار پژوهشی و پیشگیرانه و کنترلی انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما