شناسهٔ خبر: 63140919 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رونمایی از کولرهای آبی سلولزی هوشمند انرژی در نمایشگاه هامکس 1402

مدیر بازاریابی شرکت انرژی، از رونمایی کولرهای آبی سلولزی هوشمند در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس 1402) خبر داد و گفت: با الزام سازمان ملی استاندارد برای شرکت‌های تولیدکننده، انرژی از محصول جدید خود در گروه کالایی سرمایشی با تولید کولرهای آبی سلولزی با موتورهای BLDC رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حلاج، در گفت‌وگو با ایلنا، در حاشیه نمایشگاه هامکس 1402، تصریح کرد: مزیت اصلی کولرهای آبی سلولزی هوشمند انرژی دارای موتور بی ال دی سی با کولرهای آبی معمولی که با موتورهای القایی و تسمه کار می‌کنند در این است که کولرهای آبی هوشمند امکان کنترل از راه دور را دارند.

وی افزود: در کولرهای هوشمند، با استفاده از ریموت‌کلیدهای روشن/خاموش می‌توان سرعت موتور را تنظیم کرد. همچنین بازدهی و سرمایش کولرهای هوشمند که پدهای پوشالی جاذب رطوبت بالاتر را دارند از کولرهای معمولی بیش‌تر است.

حلاج به مزیت دیگر این نوع کولرهای هوشمند نیز اشاره و اظهار کرد: مصرف بالای انرژی یکی از نقاط ضعف کولرهای آبی معمولی بود که با موتور BLDC در کولرهای آبی هوشمند، این نقیصه برطرف شده است.

DSCN1793

مدیر بازاریابی شرکت انرژی، ادامه داد: تغییر هوشمند میزان جریان هوای خنک، متناسب با دمای مورد نظر، هوادهی بیش‌تر و تغییر دور موتور بر حسب شرایط کانال‌کشی ساختمان، کاهش مصرف برق و راندمان سرمایش بالاتر با گرید A++ و همچنین عملکرد بالای موتور با صدای کم و قابلیت تنظیم دور فن در 20 حالت مختلف، ازجمله مزایای دیگر این محصول است که در هامکس امسال برای مصرف‌کنندگان عزیز عرضه کرده‌ایم.

حلاج به تاریخچه و پیشنه این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: شرکت انرژی در سال 1348 تاسیس شد و بیش از 50 سال سابقه فعالیت و تولید در گروه‌های کالایی سرمایشی، گرمایشی، تجاری، صنعتی و حتی صنایع کشاورزی را دارد.

وی افزود: با توجه به رعایت استانداردهای بالا در تولید محصولات، انرژی چند خط تولید در کشورهای همسایه مانند پاکستان هستیم و صادرات محصولات سرمایشی و گرمایشی انرژی به کشورهایی مانند قطر، لهستان، روسیه و غیره انجام می‌شود.

مدیر بازاریابی انرژی، استقبال عمومی از نمایشگاه هامکس 1402 را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با توجه به تخصصی شدن نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی و تفکیک محصولات انرژی‌بر با کالاهای غیر انرژی‌بر، دستاورد شرکت‌هایی که لوازم خانگی برقی تولید می‌کنند، بیش‌تر از سال‌های قبل بوده است.

خبرنگار: مولود غلامی

 

 

نظر شما