شناسهٔ خبر: 63230924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف دو دستگاه خودروی سواری باحرکات حادثه ساز در زاهدان

خبرگزاری صدا و سیما

دو دستگاه خودروی سواری به دلیل انجام حرکات نمایشی و حادثه ساز در زاهدان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری پژو به دلیل انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز درشهر زاهدان خبر داد.
 سرهنگ محمدعلی بزی افزود: حرکات نمایشی درسطح معابر شهر زاهدان یکی از تخلفات مهم حادثه ساز است که توسط اندکی از رانندگان قانون گریز به ویژه قشر جوانان در انظار عمومی به دلایل مختلف از جمله کاهش هیجانات درونی و اثبات خود به همسن وسالان انجام و منجر به خسارت‌های سنگین مالی و جانی به خود و سایر رانندگان می‌شوند.
 وی بیان داشت: در همین راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر و میادین اصلی زاهدان دو دستگاه خودروی پژو را شناسایی و به دلیل انجام حرکات نمایشی و تخلف حادثه ساز توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر شهری تسهیل تردد عبور و مرور خودرو‌هایی باحرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن و ایجاد صدای ناهنجار سبب ایجاد مزاحمت برای هموطنان و موجبات برهم زدن نظم ترافیکی شهر توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.
 سرهنگ بزی از والدین خواست : از قرار دادن خودرو به نوجوانان و جوانان خودداری و بصورت محسوس و غیرمحسوس هنگام رانندگی فرزندانشان با خودرو یا موتورسیکت کنترل و نظارت داشته باشند.

نظر شما