شناسهٔ خبر: 63209062 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

فرماندهی سنتکام منطقه به تل‌آویو منتقل شده است

مقر سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) را به‌صورت موقت به اسرائیل منتقل شده و تمام فرماندهانش را نیز به این منطقه اعزام کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد نوشت:  کسب اطلاع فرهیختگان از منابع آگاه نشان می‌دهد؛ آمریکا که فرماندهی عملیات نظامی صهیونیست‌ها را برعهده دارد، با هدف مدیریت دقیق‌تر اوضاع، مقر سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) را به‌صورت موقت به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده و تمام فرماندهانش را نیز به این منطقه اعزام کرده است. 

از سوی دیگر و جدا از کشورهای اروپایی و آمریکا، برخی کشورهای منطقه نیز به صورت مستمر، مشغول تبادل اطلاعات با صهیونیست‌ها هستند. به‌عنوان نمونه سرویس امنیتی مصر و اردن، به صورت ویژه با صهیونیست‌ها در‌ارتباطند. این سرویس‌ها، اطلاعات منزل فرماندهان مقاومت و همچنین خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به سرویس اطلاعاتی اسرائیل داده‌اند. 

با این حال اما حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ مقاومت نمانده و گردان‌های القسام، برخی شهرهای صهیونیستی را هدف حملات موشکی قرار داده‌اند. براساس تازه‌ترین آمار سازمان رادیو و تلویزیون رژیم‌صهیونیستی، تعداد کشته‌های اسرائیلی از آغاز جنگ طوفان ‌الاقصی تا روز گذشته به بیش از ۱۵۳۸ نفر رسیده است.

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما