شناسهٔ خبر: 6319798 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلاکت 276 تروریست داعش در استان الانبار عراق

تهران - ایرنا - فرماندهی عملیات مشترک عراق دیروز (شنبه) از هلاکت 276 تروریست داعش در مناطق مختلف استان الانبار در غرب این کشور در عملیاتی که با همکاری وزارت کشور و نیروی هوایی عراق صورت گرفت، خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، در عملیات مشترک وزارت کشور و نیروی هوایی ارتش عراق مواضع داعش و دیگر تروریستها که در قالب گروههای مجزا از سوریه وارد خاک عراق شده بودند، مورد هدف قرار گرفت.

فرماندهی مشترک عملیات عراق اعلام کرد که هشت موضع تروریست های داعش و مراکز تجهیز خودروهای بمب گذاری شده که امنیت بغداد را تهدید می کرد، مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن، دهها تروریست که دارای ملیت های عربی و خارجی بودند، به هلاکت رسیدند.

فرماندهی عملیات ارتش عراق با اشاره به تخریب یک هتل و هلاکت 30 تروریست موجود در آن اضافه کرد که همچنین در انهدام هتل دیگری در استان الانبار 20 تروریست و صاحب هتل کشته شدند .

در این عملیات، همچنین مرکز تجمع ابوعمر البغدادی منهدم و 45 تروریست موجود در آن به هلاکت رسیدند و کارگاه بمب گذاری در خودروها در استان الانبار همراه با 10 تروریست به طور کلی نابود شد.

گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را اشغال کرده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی علیه ساکنان این منطقه شده است.

ارتش و نیروهای مردمی عراق در ماههای اخیر عملیات گسترده ای برای آزادسازی مناطق اشغالی آغاز کرده اند.

خاورم** 1453**1651

نظر شما