شناسهٔ خبر: 63188394 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه اعتراضی دانشجویان دانشگاه جامع انقلاب اسلامی درباره غزه

دانشجویان دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در اعتراض به جنایات ناجوانمردانه رژیم کودک کش صهیونیستی ، سکوت حکام عرب در مقابل این جنایات را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

بیانیه اعتراضی دانشجویان بسیجی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی درباره عزهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بسیج دانشجویی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از تریبون آزاد دانشجویی با عنوان فلسطین، کربلا شد، که در همدردی با مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به جنایات ناجوانمردانه صهیونیست کودک کش در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، در واکنش به حصر غزه به واسطه مرز کشور‌های مسلمان از جمله مصر و اردن و همچنین خطاب به حکام عرب، صراحتا اعلام کرد: نکند دیگر بر علی اصغر حسین. ع. گریه کنید؛ حال آنکه علی اصغر‌ها را در پیش چشمانتان سر می‌برند و دم نمی‌زنید!
در این تریبون آزاد، دانشجویان علاوه بر تبیین کیفیت نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت و تحقق آرمان آزادسازی قدس شریف، به تشریح و رفع شبهات درباره پروتکل‌های دانشوران صهیونیست پرداختند.
دانشجویان همچنین تاثیر عملکرد جریان مقاومت در نظم نوین جهانی را نیز تحلیل و بررسی کردند.
دانشجویان بسیجی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، همچنین سکوت عجیب سلبریتی‌های ایرانی را در مقایسه با واکنش سلبریتی‌های دور از انتظار از سرزمین‌های اروپا و آمریکا، محکوم کردند و به عنوان مطالبه‌ای عمومی، دانشگاهیان و تمام مردم ایران را به پرسشگری از هنرمندان در خصوص مواضعشان از شرایط اخیر فلسطین فراخواندند و بی طرفی را بی تفاوتی به مقام انسانیت و باعث خشم وجدان‌های بیدار توصیف کردند و همچنین افزودند که این سکوت به هیچ وجه قابل توجیه و اغماض نیست!
از جمله نکات قابل توجه در این تریبون دانشجویی، مخابره پیام سه زبانه فارسی، عربی و عبری بی واسطه با رژیم غاصب صهیونیست با رمز هشدار! بود که به این واسطه به آن قوم ستمگر اطمینان دادند که فلسطین، مظلوم نمی‌مانَد!

نظر شما