شناسهٔ خبر: 63180560 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فریاد یاری غزه در تظاهرات بیروت

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ پایتخت لبنان، امروز فریاد یاری غزه را سرداد. اقشار مختلف مردم لبنان با تجمع در میدان مرکزی پایتخت این کشور با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا بازشدن مسیر کمک به مردم غزه را خواستار شدند.
تظاهرکنندگان در بیروت برآمادگی برای مقابله با تهدید‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی با لبنان تاکید کردند.
در مراسم همبستگی با مقاومت اسلامی لبنان و مقاومت فلسطین بسیاری از شرکت کنندگان با حمل پرچم‌های لبنان و فلسطین سکوت سران عرب را در برابر کشتار زنان و کودکان غزه محکوم کردند.
همزمان با اعلان ورود یک ناو هواپیما بر آمریکا به آب‌های شرق مدیترانه برای کمک به رژیم صهیونیستی گروهی از لبنانی‌ها با تجمع در ساحل بیروت حادثه فرار ناو نیوجرسی از آب‌های ساحلی بیروت را به آمریکا یادآوری کردند.
ناو هواپیمابر نیوجرسی آمریکا چهل سال پیش درسال ۱۹۸۳ میلادی با شعار نابودی مقاومت به لبنان آمد، اما با صد‌ها کشته مجبور به فرار از آب‌های این کشور شد.

<div id="video-display-embed-code_10351239"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4035211/10351239?width=600&height=300"></script></div>

نظر شما