شناسهٔ خبر: 63174671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: نخستین همایش

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن خیریانپور از برگزاری همایش بورس و تامین مالی در روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه سال جاری با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارکان بازار سرمایه کشور خبرداد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تسهیل پذیرش و ورود واحد‌های اقتصادی استان به بورس، تامین مالی طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی استان با ابزار‌های نوین، عرضه محصولات استراتژیک استان در بورس کالا و تامین مواد اولیه، افزایش سواد مالی، توسعه فرهنگ سهامداری و تبیین مزیت‌ها و کارایی تامین مالی واحد‌های اقتصادی از بازار سرمایه عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران، در تشریح برنامه‌های این همایش عنوان کرد: در سفر دو روزه عشقی رئیس سازمان بورس و هیات همراه به استان؛ بازدید واحد‌های اقتصادی مستعد پذیرش در بازار سرمایه، برگزاری نمایشگاه جانبی بورس و تامین مالی با حضور نهاد‌های مالی استان و اجرای پنل‌های تخصصی چهار گانه در حوزه‌های تامین مالی واحد‌های اقتصادی، شرکت‌های دانش بنیان، بورس کالا و انرژی و پروژه‌های شهری و شهرداری‌ها برنامه‌ریزی شده است.

خیریانپور ادامه داد: در این همایش برای نخستین بار در کشور از دو طرح ملی بازار سرمایه با عناوین همیار افتخاری بازار سرمایه و طرح فناورانه زمین ایده‌آل رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۹ شرکت مازندران در بازار سرمایه ایران پذیرش و نماد آن‌ها در تابلو معاملات درج شده است و همچنین ۵ شرکت دیگر استان در مرحله پذیرش در بورس قرار دارند.

نظر شما