شناسهٔ خبر: 63172588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمایت دهه هشتادی‌های دزفول از مردم غزه

ایرنا نوشت:دهه هشتادی‌های دزفول روز یکشنبه در کنار مسوولان این شهرستان در حمایت از کودکان و نوجوانان غزه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

صاحب‌خبر -

۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول که از دهه هشتادی‌های دزفول به شمار می‌روند با تجمع در بلوار شهید آباد این شهر همسبتگی خود را با کودکان و نوجوانان غزه نشان دادند.

این دانش آموزان در تجمع خود در بلوار شهیدآباد دزفول با خواندن شعر حماسی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از کودکان و نوجوانان عزه حمایت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول نیز در این آیین با اشاره به سیره شهدا گفت: شهدا و رزمندگان در زمان دفاع مقدس همسن نوجوانان و دانش آموزان بودند که با رشادت‌های خود از کیان کشور دفاع کردند.

حجت الاسلام احسان خاکی به دانش آموزان توصیه کرد با هوشیاری مانند نوجوانان دوره دفاع مقدس در میدان بوده و برای کسب پیروزی پشتیبان ولایت فقیه باشند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد بیست و سومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار گرفته است؛ به حدی که تا روز گذشته شمار شهدای غزه به هفت هزار و ۷۰۳ نفر رسیده است.

46

برچسب‌ها:

نظر شما