شناسهٔ خبر: 63156635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول:

آذربایجان غربی جزو استان‌های پیشرو در دیپلماسی ورزشی است

آرزو سلیمان نژاد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آذربایجان غربی جزو استان‌های پیشرو کشور در دیپلماسی ورزشی است، خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بسترهای جدیدی جهت ایجاد شور و نشاط و ایجاد فضای تندرستی در استان ایجاد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سجاد بیرامی، امروز، ۶ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: اولین اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط زیست سازمان‌های مردم نهاد کشور ۱۰ و ۱۱ آبان ماه سال جاری و همچنین رویداد "هم نا" با حضور سازمان های مردم نهاد دارای صلاحیت روز سه شنبه ۹ آبان در ارومیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۱ سازمان مردم نهاد جوانان در استان فعالیت دارند و رویداد "هم نا" با هدف توانمندی سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

بیرامی با اشاره به اینکه گام های خوبی در راستایی اعتلای ورزش استان انجام شده، گفت: در حال حاضر با برخورداری از ۵۷۰‌ هزار متر مربع سرانه ورزشی در استان در بهترین دوران ورزشی استان قرار داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: استان در سال گذشته در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش جز استان های برتر بود و در حوزه جوانان نیز رشد ۱۱‌پله ای نسبت به مدت مشابه سال قبل خود داشت.

وی یاد آور شد: امسال در بحث مشارکت اجتماعی و صدور پروانه به سازمان های مردم نهاد شاهد رشد ۸ درصدی هستیم.

بیرامی ادامه داد: امسال در بحث حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از کارگاه های مردم نهاد شاهد رشد ۱۰درصدی و مشاوره ازدواج نیز شاهد رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در اعتای وام ازدواج جزو رتبه های پایین در کشور هستیم با وجود پیگیری های که انجام شده و امسال نیز با افت مواجه هستیم لذا تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا اعطای وام ازدواج تسریع یابد. 

انتهای پیام

نظر شما