شناسهٔ خبر: 63155443 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

تظاهرات هزاران نفری در لندن در حمایت از فلسطینیان+ فیلم

هزاران نفر در حمایت از مردم فلسطین در خیابان‌های لندن تظاهرات گسترده برپا کردند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هزاران نفر از معترضان به جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، امروز (شنبه، ۲۸ اکتبر) در خیابان‌های لندن در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات برپا کردند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در خبری که به‌صورت زنده اخبار مربوط به تظاهرات گسترده در خیابان‌های لندن را پوشش می‌داد، گزارش کرد که تظاهرات امروز پس از آن برگزار شد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات‌های زمینی را گسترش داده است.

بیش از ۱۰۰ جنگنده در نیمه شب گذشته مواضع فلسطینیان را در غزه مورد حمله قرار دادند.

<div id="video-display-embed-code_2229363" ><script type="text/JavaScript" src="http://defapress.ir/fa/news/play/embed/626178/2229363?width=400&height=300"></script></div>

«جیمز کلورلی» وزیر امور خارجه انگلیس در گفت‌وگو با شبکه «اسکای‌نیوز» تصریح کرد: «درخواست‌ها برای آتش‌بس به‌طور انتزاعی به وضعیت کمک نمی‌کند» و حماس هیچ نشانه‌ای از اینکه «خواهان آتش‌بس است یا از آن تبعیت می‌کند» نشان نداده است.

دولت انگلیس پیش از این خواستار توقف انسان‌دوستانه درگیری‌ها به منظور رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه و خروج حدود ۲۰۰ تبعه انگلیسی از محل درگیری شده بود.

در حال تکمیل...

نظر شما