شناسهٔ خبر: 63116380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کشف ۱۰ کیلوگرم هروئین و دستگیری سوداگر مرگ در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین از خانه یک سوداگر مرگ در جنوب‌غرب تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌درپی اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن جنوب غرب تهران درخصوص فعالیت مشکوک و ایجاد مزاحمت از سوی یکی از ساکنان این منطقه و فعالیت این فرد در امر فروش و قاچاق مواد مخدر، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قصور پزشکی دختر ۱۰ ساله را به کما برد و پدرش از غصه جان باخت

وی با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران پس انجام رصد نامحسوس و شناسایی متهم  نتایج تحقیقات خود را به مقام قضایی ارائه داد و پس از اخذ مجوز در عملیاتی به محل سکونت متهم رفته و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد:‌ همچنین از محل دستگیری این فرد نیز بازرسی شد که در جریان آن ۱۰ کیلوگرم مخدر هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی و برای توزیع در میان مصرف‌کنندگان آماده شده بود، کشف و ضبط شد.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، اظهارکرد:‌این فرد در جریان بازجویی‌های انتظامی به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه موادمخدر کشف شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکیملی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما