شناسهٔ خبر: 63096085 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

قتل زن ۴۰ ساله توسط همسرش در شمال غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل زن ۴۰ ساله توسط همسرش در شمال غرب تهران و دستگیری قاتل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران و وصول این خبر به کلانتری محل، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن‌پیمایی جسد، آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه را مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملا به‌هم‌ریخته و وسایل منزل تخریب شده بود. در ادامه کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود، تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد: «مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه، برادرم نزد من آمد و با این جمله که همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند، چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته است را نیز به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم» محل را ترک کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که روز بعد از حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران می‌رود و پس از درگیری با آن مرد، او را به ضرب چاقو مجروح می‌کند، اما سپس توسط عوامل پلیس دستگیر می‌شود و مضروب برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان این که قاتل در عملیات پلیسی دستگیر شد و صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به اتهام قتل عمد به زندان منتقل شد.

نظر شما