شناسهٔ خبر: 62937452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور

طی مراسمی، تجهیزات جدید سازمان آتشنشانی نیشابور در قالب یک نمایشگاه یک روزه، رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه، مسئولان حاضر در مراسم ازبهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور خودرو‌های سنگین عملیاتی که بازسازی و نوسازی شده بودند، بازدید کردند.

ابوالفضل اسدی افزود: در بخش دیگری، از هفت آتش نشان نمونه سال و هشت برگزیده حوزه پیشگیری و رعایت استاندارد‌های ایمنی در بخش‌های صنعت ساختمان، مراکز بهداشتی و بیمارستانی و واحد‌های تولیدی شهرستان قدردانی شد.

وی مجموع اعتبارات و هزینه‌های صرف شده برای اجرای طرح‌ها و تجهیزات را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای بازسازی و نوسازی ناوگان عملیاتی، خرید تجهیزات و ادوات فنی و حفاظت فردی، اقدامات عمرانی ایستگاهها، اجرای برنامه‌های آموزشی عمومی و تخصصی، نصب شیر‌های هیدرانت، راه اندازی اولین هنرستان جوار آتش نشانی و سایر بخش ها، صرف شده است.

در پایان مراسم ضمن ادای نثار گل و ادای احترام به تمثال شهدای آتش نشان، از سه کارمند نمونه آتش نشانی، قدردانی و از نفرات برتر و داوران مسابقات سنگنوردی جام آتش نشان "یادبود آتش نشان فقید، زنده یاد سیدکمال حسینی" تجلیل و هدایایی به آنان تقدیم شد.

 

عکس از: سعادتمند

بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور بهره برداری از تجهیزات جدید و بازسازی شده آتش نشانی نیشابور

نظر شما