شناسهٔ خبر: 62920389 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

وزارت ارتباطات پاسخگوترین دستگاه اجرایی به مطالبات مردمی شناخته شد

براساس اعلام مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم شناخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنابر اعلام حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، در جریان پاسخگویی برخط و بی واسطه مسوولان دستگاه‌های دولتی به مردم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوترین دستگاه اجرایی شناخته شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون چهار بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به صورت مستقیم و بی واسطه پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی بوده است و اینطور که رئیس این مرکز در آخرین حضور زارع پور به آن اشاره کرد که تمام سوالات و مطالبات مردمی دریافت شده، بدون استثنا از سوی وزارت ارتباطات پیگیری و اقدام شده و هیچ دستگاه اجرایی و نهادی نبوده است که صد در صد موارد را پیگیری و اقدام لازم را در مورد آن انجام داده باشد.

بر همین اساس همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان فارس، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در چهارمین همایش هم اندیشی با نمایندگان تام الاختیار و روسای مراکز بازرسی در شیراز، با اهدای لوح تقدیری به رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، ضمن اشاره به دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهوری و حضور آن مرکز برای رسیدگی به سوالات و مشکلات مردم استان‌های کشور، از وزارت ارتباطات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آن‌ها بخصوص «پاسخگویی برخط» تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/