شناسهٔ خبر: 62902924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طوفان الاقصی زمینه ساز آزادی قدس شریف می‌شود

اعظم قهرمانی

رئیس دانشگاه بجنورد گفت: امیدواریم طوفان الاقصی زمینه خروج اسرائیلی ها و آزادی قدس شریف و برپایی نماز در این مکان شود و بستر رشد و تعالی نیروهای جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها را فراهم کند.

صاحب‌خبر -

 محمد شیخ‌زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی روزهای گذشته عملیات طوفان الاقصی، طوفانی را در عالم به پا کرده که اقدامات حماس و دفاع آنان از مردم مظلوم فلسطین در غزه سبب شده که در راس اخبار جهان قرار گیرند.

وی افزود: انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس سبب خوشحالی مردم فلسطین، آزادگان و همه وجدان‌های بیدار در جهان شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم طوفان الاقصی زمینه خروج اسرائیلی ها و آزادی قدس شریف و برپایی نماز در این مکان شود و بستر رشد و تعالی نیروهای جبهه مقاومت و فلسطینی‌ها را فراهم کند.

شیخ‌زاده با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس ۷۵ سال ظلم و جنایت را در حق مردم بی‌دفاع فلسطین انجام داده است، افزود: مردم فلسطین در مقابل اسرائیل که قدرت‌های دنیا پشتیبان آن است، با دست خالی و حداقل امکانات به مبارزه پرداختند.

وی ادامه داد: خوشبختانه فلسطینی‌ها امروز با تلاش و توکل به این مرحله رسیده‌اند که بتوانند از خود دفاع کنند و در یک اقدام غافلگیرانه‌ای رژیم اشغالگر قدس را دچار بحران جدی کنند.

شیخ زاده افزود: طی این سال‌ها شاهد تجاوزهای متعدد رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و حتی انجام عملیات‌های مختلف بر علیه ایران همانند ترور دانشمندان این مرزو بوم بوده‌ایم، بنابراین از زمانی که این رژیم در منطقه وارد شده به نوعی آرامش را از همگان سلب کرده و برای تحقق رویای، از نیل تا فرات دست به هر کار و جنایتی حتی دفاع از داعش زده است، که امیدواریم جبهه مقاومت با تاسی از انقلاب اسلامی زمینه خروج اسرائیلی ها و بازپس‌گیری سرزمین مادری فلسطینی‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام

نظر شما