شناسهٔ خبر: 62902775 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار استعفای نتانیاهو شدند + فیلم

تهران-ایرنا- خانواده‌های اسرای صهیونیست در تجمع خود جلوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو، خواستار استعفای نخست‌وزیر این رژیم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، خانواده های اسرای صهیونیست با در دست داشتن تصاویر و اسامی اسرا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر را مسئول این شکست اعلام کردند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» با «ویرانگر» خواندن شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین، استعفای نتانیاهو را خواست خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته هستند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی دو هزار و ۲۱۵ غیرنظامی فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، به شهادت رسیده اند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون هشت هزارو ۷۱۴ فلسطینی نیز در اثر بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده اند.

نظر شما