شناسهٔ خبر: 62850543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: چرا اثری از 900 شهید غزه در رسانه‌های جهان نیست؟

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در غزه 900 شهید داده‌ایم که یک سوم آن‌ها زنان و کودکان هستند ولی رسانه‌های جهانی هیچ‌گونه پوشش مناسبی را نسبت به این جنایت‌ها انجام نداده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ناصر ابوشریف رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست جهان پس از اسرائیل(جانمایی طوفان الاقصی در تحقق نظم نوین جهان) که به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان تهران در سالن سمن‌های شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، در رابطه با مجاهدت‌های اخیر مبارزان فلسطینی اظهار کرد: اینگونه ضربات به رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ سابقه نداشته و اگر به آمار خسارت‌هایشان توجه کنیم، هزار کشته در طول  چند ساعت بی‌نمونه بوده است.

وی گفت: ما تابحال در غزه 900 شهید داده‌ایم که یک سوم آن‌ها زنان و کودکان هستند ولی رسانه‌های جهانی هیچ‌گونه پوشش مناسبی را نسبت به این جنایت‌ها انجام نداده‌اند؛ در طول سالیان گذشته ده‌ها هزار کودک فلسطینی شهید شده‌‌اند و همه این آمارها ثبت شده است و کلی ظلم علیه فلسطین انجام شده و غزه اکنون 17 سال است در محاصره است و آب و غذا و همه چیز مردم آن در محدودیت است.
 


دلیل سکوت جهان در برابر مظلومیت فلسطین چیست؟

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: سوال این نیست که چرا ما این حمله را انجام داده‌ایم چراکه مردم ما تحت ظلم و اسیر هستند؛ بلکه سوال این است که چرا جهان تا بحال اقدامی در رابطه با مظلومیت مردم فلسطین انجام نداده است؟

ناصر ابوشریف با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کنند و امروز نیز به این رژیم چراغ سبز نشان داده اند، عنوان کرد: ما تروریست نیستیم و از کشور خود دفاع می‌کنیم. تاریخ شاهد است که ما مردم فلسطین بیش از 5 هزار سال است که در این منطقه ساکن بوده‌ایم.

وی افزود: مردم فلسطین همچنان ساکن هستند و از زمینشان دفاع خواهند کرد و ضربه‌ای که امروز به رژیم غاصب صهیونیستی وارد شد هرگز تعطیل نخواهند شد؛ البته رژیم غاصب صهیونیستی به صورت گسترده هجوم خواهد آورد و سعی می‌کند به صورت محدود به غزه وارد شوند اما نیروها و مبارزان فلسطینی به آن‌ها اجازه نمی‌دهند که در هدفشان موفق شوند.

پایان پیام/

نظر شما