شناسهٔ خبر: 62825602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امحاء بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در بندرعباس

در سومین روز از هفته نیروی انتظامی بیش از ۲۰ تن مواد مخدر در بندرعباس امحا شد.

صاحب‌خبر -

امحاء بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر در بندرعباسفرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: این میزان مواد مخدر بیشتر از نوع تریاک، حشیش و شیشه و هرویئن بود.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۳۷ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شد که امروز بیش از ۲۰ تن آن که قابل استحصال نبود در حاشیه خروجی شهر بندرعباس به سمت میناب آتش زده شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان هم گفت: پرونده ۳۴ باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا امروز در استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: کالا‌های فاسد و تقلبی در بندرعباس امحاء شد

مجتبی قهرمانی افزود: در این مدت در عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان و با حمایت دستگاه قضایی بیش ازهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان ضبط و ۳۸ دستگاه خودروی آنان هم توقیف شد.
۵ تن از افسران و درجه داران نیروی انتظامی هرمزگان از فروردین امسال تا پایان شهریور حین مبارزه با قاچاقچیان سوخت، کالا و مواد مخدر به شهادت رسیدند.
به گفته رئیس کل دادگستری هرمزگان قاتلان سه نفر از این شهدا در کمترین زمان ممکن شناسایی و پس از محاکمه به دار مجازات آویخته شدند و حکم اعدام قاتلان دو شهید دیگر هم صادر شده و هم اینک در مرحله فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
هفته پیش نیز ۷۰ تن کالای قاچاق در بندرعباس امحاء شد.

<div id="video-display-embed-code_10244717"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4005817/10244717?width=650&height=350"></script></div>

نظر شما