شناسهٔ خبر: 62791536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استفاده از پهپادهای انتحاری توسط حماس در نبرد «طوفان‌الاقصی» + فیلم

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد که در نبرد «طوفان الاقصی»، از پهپادهای انتحاری استفاده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین القسام از شلیک پهپادهای انتحاری به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونسیتی در عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که توانستیم به پایگاه‌های صوفا، کیبوتس، حولیت و و یتید در سرزمین‌های اشغالی نفوذ کنیم و به رزمندگان خود تجهیزات بدهیم.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که رزمندگان حماس همچنان در برخی شهرک‌های صهیونیستی حضور دارند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

نظر شما