شناسهٔ خبر: 67659798 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصاویر) چه کسی به سمت ترامپ تیراندازی کرده است؟

برخی منابع خبری گزارش دادند توماس متیو کروکس فردی است که به ترامپ شلیک کرده است. او اهل ایالت پنسیلوانیا آمریکا و ۲۰ سال سن دارد.

صاحب‌خبر -

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع خود اعلام کرد عامل تیراندازی روز شنبه در تجمع هواداران ترامپ در پنسیلوانیا کشته شده است. به گزارش سی‌ان‌ان، تعدادی از نیرو‌های پلیس مخفی کشته شدن تیرانداز را تایید کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تیز اعلام کرد که علاوه بر فرد تیرانداز، یک نفر دیگر نیز هدف شلیک قرار گرفته و کشته شده است.

دادستان شهر باتلر پنسیلوانیا نیز اعلام کرد که یک تماشاچی و تیرانداز در حادثه تیراندازی به ترامپ کشته شدند. ریچارد گلدینگر دادستان شهر باتلر افزود: «یک تماشاچی دیگر هم در وضعیت وخیمی قرار دارد».

او اضافه کرد: «مشخص نیست که آیا تیرانداز خودکشی کرده یا توسط شخص دیگری مورد اصابت قرار گرفته است.».

اما سرویس مخفی امنیتی آمریکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهاجمی از یک مکان مرتفع در خارج از محل تجمع حامیان ترامپ چندین گلوله به سمت او شلیک کرد و نیرو‌های این سرویس مهاجم را کشته اند.

شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره که در ردیف اول سخنرانی حضور داشته، گفت که صدای ۸ تا ۱۰ گلوله شنیده است و به نظر می‌رسد که چند نفر از جمعیت مورد اصابت قرار گرفته اند.

برخی منابع خبری به نقل از اداره پلیس باتلر گزارش دادند ضارب «مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. در فضای مجازی از او ویدئویی در صفحه یوتیوبش متشر شده که گفته است: «عدالت در راه است».

چه کسی به سمت ترامپ تیراندازی کرده است؟

مارک ویولت

نظر شما