شناسهٔ خبر: 62776150 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه به مناسبت «هفته انتظامی»

معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی «هفته انتظامی» را به حافظان نظم و امنیت به‌ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق با صدور پیامی «هفته  انتظامی» را به حافظان نظم و امنیت به‌ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره یادآور شجاعت، دلاوری و ایثارگری مجاهدانی است که در میدان مقدس حفظ نظم و امنیت کشور، شبانه‌روزی جهاد می‌کنند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای ادای احترام به مقام والای شهدای فراجا و قدرشناسی از خدمات فرماندهان و تمامی کارکنان این نهاد انقلابی و مقدس است. امیدواریم در پرتو دعای حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی بی‌نظیر نایب بر حق آن حضرت، شاهد موفقیت روزافزون فراجا در کلیه سطوح باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان افسران، درجه‌داران، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی ابراز داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزندان برومند اسلام و ایران را مسئلت دارم. 

محمد مصدق - معاون اول قوه قضاییه»

نظر شما