شناسهٔ خبر: 62772414 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب الله: عملیات «طوفان الاقصی» پیامی به کشورهای سازشکار است

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه امروز مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات پیامی به کشورهایی است که به دنبال سازش هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، حزب الله لبنان عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد که این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایت‌ها و تعرض‌های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مقدسات و تاکید مجدد بر این مساله است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که این عملیات پیامی به جهان عربی و اسلامی و جامعه بین المللی به ویژه کسانی است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی هستند و تاکید بر اینکه مساله فلسطین زنده است و تا پیروزی و آزادی از بین نخواهد رفت.

حزب الله خاطرنشان کرد که از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان دعوت می کنیم که از عملیات امروز و ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت حمایت کنند.

حزب الله تاکید کرد که تحولات میدانی در سرزمین‌های اشغالی را از نزدیک و با اهتمام بالا دنبال می‌کند و تماس های مستقیمی با رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج دارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است که تحولات و روند عملیات در سرزمین های اشغالی را ارزیابی می کند و کابینه رژیم صهیونیستی باید از تحولات میدانی درس عبرت بگیرد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند، عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از صبح امروز از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

نظر شما