شناسهٔ خبر: 62776344 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سجده شکر رهبران حماس+ فيلم

صاحب‌خبر -
سجده شکر رهبران حماس+ فيلم
خبرگزاری آریا - رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان پس از مشاهده پیروزی بزرگ و تاریخی مقاومت فلسطین در به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست و انتقال آنها به نوار غزه، سجده شکر به جا آوردند.
به گزارش منابع عربی، به دنبال عملیات گسترده «طوفان الاقصی» با شلیک 5 هزار راکت و موشک در بیست دقیقه نخست این عملیات علیه دشمن صهیونیستی که از بامداد امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، شماری زیادی از
صهیونیست ها کشته و تعدادی نیز به اسارت رزمندگان مقاومت درآمدند.
فرمانده گردان قسام شاخه نظامی حماس با اشاره به دلایل آغاز این عملیات گفت: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد، به معراج گاه رسول جسارت کرد، محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به این مکان مقدس هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.
«محمد الضیف» با بیان این که جنایتکاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، افزود: درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.
فرمانده قسام با بیان این که زمان اتحاد مقاومت عربی فرا رسیده، تاکید کرد: «ای برادران ما در مقاومت اسلامی لبنان، عراق، سوریه و یمن، امروز روزی است که مقاومت شما با مقاومت مردم خود در فلسطین پیوند زده شده و متحد می‌شود. زمان تعلل به سر آمده است و باید اشغالگران جارو شوند و از بین بروند از همه می‌خواهیم به سمت فلسطین بشتابند. ای ملت‌های عربی و اسلامی هم اکنون بشتابید و نه فردا. مرزها را درهم بشکنید و موانع را کنار بزنید».
رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به حمله غافلگیر کننده مقاومت تاکید کردند که آمار کشته‌ها بالا است و اکنون نمی‌توانیم آمار دقیق بدهیم.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را به طور زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.
برخی منابع اعلام کردند که داده‌ها نشان می‌دهد که حزب الله لبنان و تمام محور مقاومت تا ساعاتی دیگر وارد نبرد خواهند شد.
یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که تعداد کشته‌ها در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه بالا است و نمی‌توانیم آمار دقیقی از کشته بدهیم.
رسانه های صهیونیستی همچنین از بسته شدن فرودگاه بن گوریون خبر دادند.
منابع خبری اعلام کردند: نیروهای مقاومت که وارد شهرک‌های غلاف غزه شدند، برخی خانه‌ها را تحت سیطره خود درآوردند.
صهیونیست‌ها اعلام کردند که سناریویی که اتفاق افتاد غافلگیر کننده بود و انتظار آن را نداشتیم.
برخی منابع همچنین از آغاز حملات صهیونیست ها علیه اهداف جنبش حماس خبر دادند.
به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض 20 دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.
تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.
در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

نظر شما