شناسهٔ خبر: 62763810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت قاتل فراری و همدستانش در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و بازداشت قاتل فراری و ۷ نفر از همدستانش در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سرهنگ روح اله گراوندی گفت: پس از وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق دزفول، شناسایی و بازداشت قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.بازداشت قاتل فراری و همدستانش در دزفول
 
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی دزفول با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، هویت و محل مخفیگاه قاتل فراری و ۷ نفر دیگر شرکت کننده در این درگیری و مرتبط با قتل به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی (قتل) اعتراف کرد، ادامه داد: قاتل علت و انگیزه خود را اختلاف‌های مالی و استفاده از مواد مخدر روانگردان قبل از درگیری عنوان کرد.
 
فرمانده انتظامی دزفول به سوابق کیفری متهم و تلاش پلیس در کشف سلاح بکار رفته در قتل اشاره و اضافه کرد: متهم اصلی پرونده همراه با ۷ نفر از شرکت کنندگان در درگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول روانه زندان شدند.

نظر شما