شناسهٔ خبر: 58556946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت قاتل مامور حراست نفت و گاز مارون

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از بازداشت قاتل مامور حراست نفت و گاز مارون با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، سرهنگ حجت الله سفید پوست گفت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون در رامشیر در ۲۵ دی ماه امسال که منجر به فوت یکی از کارکنان حراست شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: از همان لحظه‌های اولیه با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در صحنه تحقیق‌های تخصصی و پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ سفید پوست ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی گسترده موفق شدند هویت قاتل و همدستانش و مخفیگاه قاتل را در اهواز شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره کردند و در حالیکه قصد متواری شدن داشت، با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس بازداشت شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم در تحقیقات پلیس به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت، اضافه کرد: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل از مخفیگاه متهم کشف و توقیف شد.

به گفته سرهنگ سفید پوست؛ قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما