شناسهٔ خبر: 62748555 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دانشکده نظامی ارتش سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

تلویزیون سوریه از حمله تروریستی به دانشکده نظامی ارتش این کشور در استان حمص و کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (۱۳ مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است.

طبق آخرین گزارش‌ها تا این لحظه هفت نفر در این حمله کشته شده و 20 نظامی دیگر زخمی شده‌اند. گفته می‌شود وزیر دفاع سوریه نیز در مراسم حضور داشت.

وزارت دفاع سوریه نیز اعلام کرد: «سازمان‌های تروریستی مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشکده افسری را در حمص با پهپادهای حامل مواد منفجره و پس از پایان مراسم هدف قرار دادند».

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: «این حمله موجب شهادت تعدادی از غیرنظامیان و نظامیان و دهها زخمی در بین اهالی از جمله زنان و کودکان شد. این یک عمل تروریستی بی سابقه است و به زودی و با قدرت به سازمان‌های تروریستی هر کجا که باشند، پاسخ خواهیم داد».

وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: «طراحان و عاملان این اقدام جنایت‌کارانه هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد».تصاویر زیر از لاشه پهپاد مهاجم منتشر شده؛ اما هنوز فرد یا گروه و کشوری این حمله را بر عهده نگرفته است.

 

نظر شما