شناسهٔ خبر: 62702896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیاوش وارد 11 نفر اصلی شد؛

اعلام ترکیب سپاهان مقابل الاتحاد

نفرات منتخب ژوزه مورایس در دیدار مقابل الاتحاد عربستان مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ایران که در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی دو بر دو در زمین نیروی هوایی عراق رسید، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دومین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها را مقابل تیم سه امتیازی و مدعی الاتحاد عربستان برگزار می‌کند.

سید پیام نیازمند مثل همیشه دروازه‌بان سپاهان است و سعی دارد پس از باز شدن دو بار دروازه‌اش مقابل نیروی هوایی عراق در دیدار با الاتحاد کلین‌شیت کند.

سیاوش یزدانی که در دیدار مقابل نیروی هوایی عراق دور از ترکیب بود، به جمع 11 نفر اصلی رسیده و جای نیلسون جونیور را گرفته تا تنها تغییر سپاهان برابر الاتحاد عربستان باشد و در کنار محمد دانشگر، در قلب خط دفاعی طلایی پوشان به میدان برود.

1915675

رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور، دو مدافع تند و تیز و خطرناک سپاهان مطابق انتظار در ترکیب اولیه قرار گرفته‌اند و به دنبال نمایش موفق مقابل ستاره‌های الاتحاد و جلوگیری از حملات این تیم از جناحین هستند.

محمد قربانی که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شد، دوباره در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده و روی دست او هم محمد کریمی، کاپیتان طلایی پوشان مقابل الاتحاد بازی می‌کند.

وینگرهای راست و چپ سپاهان را فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد تشکیل می‌دهند و ژوزه مورایس به دنبال ایجاد موقعیت با نفوذ این دو بازیکن از جناحین است.

1912906

رضا اسدی و شهریار مغانلو هم دو مهره اصلی خط حمله سپاهان هستند که مثل بازی گذشته امروز در ترکیب اولیه مقابل الاتحاد عربستان دیده می‌شوند.

ترکیب سپاهان ایران مقابل الاتحاد عربستان به این شرح است:

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

1934482

نظر شما