شناسهٔ خبر: 67768736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

پایان تلخ یامگا و استقلال/ فسخ توافقی با چشم‌ کم‌سو!

تهران- ایرنا- لژیونر فرانسوی تیم فوتبال استقلال برای حضور در تمرینات این تیم فردا وارد تهران می‌شود؛ البته به نظر نمی‌رسد که باتوجه به جراحی‌های سنگین ناحیه چشم، مجوز حضور در لیگ بیست‌وچهارم را دریافت کند!

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، کوین یامگا که توانایی بازی در چند پست را دارد، در نیم فصل نخست لیگ بیست‌وسوم در ترکیب استقلال به میدان رفت و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بود.

یامگا در یکی از جلسات تمرینی استقلال در فصل گذشته پس از برخورد با امید حامدی‌فر، دیگر بازیکن این تیم به شدت از ناحیه چشم آسیب دید. او که حتی شائبه‌های مبنی بر از دست دادن بینایی چشمش مطرح شده بود، تاکنون چند عمل جراحی انجام داده است.

گرچه این بازیکن پس از آن مصدومیت وحشتناک بینایی خود را به طور کامل به دست آورد و تمرینات بدنسازی‌اش را شروع کرد، اخبار چندان خوبی درباره آینده فوتبالی او به گوش نمی‌رسد.

مرد فرانسوی برای ادامه فوتبال آن هم در سطح اول با مشکلاتی روبه‌روست و چند پزشک متخصص اعلام کرده‌اند که با توجه به شرایطی وی در ماه‌های اخیر، هنوز نمی‌تواند به عنوان یک بازیکن در بالاترین سطح بازی کند.

او که قراردادش با استقلال هنوز به پایان نرسیده است و در انتهای فصل گذشته عازم کشورش شد، فردا به ایران باز خواهد گشت و قرار است با حضور در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی تمریناتش را با استقلال شروع کند.

البته به نظر می‌رسد که این بازیکن موثر با توجه به شرایط جسمانی و جراحی‌های سنگینی که در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته است، برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم مجوز مورد نیاز را دریافت نکند.

آنچه درباره یامگا بیش از هر گزینه‌ای محتمل به نظر می‌رسد، این است که احتمالا قرارداد او با باشگاه به طور توافقی فسخ خواهد شد.

نظر شما