شناسهٔ خبر: 62689747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

جدال پرتغالی در نقش جهان/ سپاهان به دنبال کسب اولین سه امتیاز

تیم های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان امروز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

تیم سپاهان در هفته اول این مسابقات در عراق به مصاف تیم نیروی هوایی رفت و با اینکه ۲ بار از حریف خود پیش افتاد اما در پایان این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در آن سوی میدان تیم الاتحاد عربستان میزبان تیم آلمایق ازبکستان بود و با ۳ گل میهمان خود را بدرقه کرد.

در جدول گروه C تیم الاتحاد با ۳ امتیاز صدرنشین است و تیم سپاهان نیز با یک امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

سپاهان تاکنون در ۱۳ دوه قبلی لیگ قهرمانان آسیا در ۲۸ دیدار رو در روی تیم‌های عربستانی قرار گرفته که در یازده بازی به پیروزی رسیده و ۱۱ بار هم متحمل شکست شده و در ۶ بازی بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

سپاهان و الاتحاد در ۶ بازی به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۳ پیروزی برای سپاهان و ۳ پیروزی برای الاتحاد بوده است. این ۲ تیم تاکنون در دیدارهایی که مقابل هم قرار گرفته اند، به نتیجه تساوی نرسیده اند.

هدایت هر ۲ تیم بر عهده مربیان پرتغالی است. ژوزه مورایس سابقه مربیگری چلسی را در کارنامه خود دارد و نانو اسپریتو سانتو هم سابقه هدایت ولورهمپتون و تاتنهام را در لیگ جزیره دارد و یکی از مربیان مشهور پرتغالی به شمار می‌رود.

جدال پرتغالی در نقش جهان/ سپاهان به دنبال کسب اولین سه امتیاز

نام‌های بزرگی در تیم الاتحاد عربستان هستند که از جمله آنها می‌توان به فابینیو، انگولو کانته، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله، ایگور کورنادو، ژائو فیلیپه و کریم بنزما اشاره کرد.

عبدالرزاق حمدالله و ایگور کورنادو که با مصدومیتی مواجه بودند آماده رویارویی با سپاهان هستند اما کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی الاتحاد به دلیل مصدومیت غایب بزرگ زردهای عربستانی به شمار می‌رود.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد الکاف از عمان خواهد بود؛ الامری محد و رشید القیسی از عمان و چای سانگیوپ از کره جنوبی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و فو مینگ از چین نیز داور VAR است.

ترکیب احتمالی سپاهان برای این بازی پیام نیازمند، رامین رضائیان، میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، محمد قربانی و محمد جواند حسین نژاد، شهریار مغانلو و رضا اسدی خواهد بود.

ترکیب احتمالی الاتحاد هم، عبدالله المعیوف، احمد بامسعود، حسن کادش، احمد شراحیلی، عمر هوساوی، مهند الشنقیطی، فابینیو، انگولو کانته، رومارینیو، هارون کامارا و عبدالرزاق حمد الله تشکیل می‌دهند.

نظر شما