شناسهٔ خبر: 62614958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار مازندران به مدیران کم کار در رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر هشدار داد

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات مناطق «آسیب پذیر» به مدیران کم کار در این زمینه هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در بازدید از منطقه آسیب پذیر «مهرگان» واقع در شهرستان نکا، افزود: عزم دولت سیزدهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است و دستیابی به این مهم منوط به همکاری های لازم از سوی دستگاههای اجرایی است.

وی ادامه داد : در راستای اجرای سیاست مدون دولت سیزدهم و تاکید استاندار مازندران، ساماندهی مناطق آسیب مازندران در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به وجود ۵۶منطقه آسیب پذیر در استان خاطرنشان کرد: با ورود ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد، بهزیستی و دستگاههای خدمات رسان اجتماعی روند خدمات رسانی به مردم این مناطق سرعت گرفته است.

وی اضافه کرد: مناطق آسیب پذیر با ضعف و کمبودهایی در حوزه زیرساختی خدماتدهی مواجه هستند که مدیران برای رفع آنها باید بیشتر تلاش کنند و کم کاری در این خصوص قابل اغماض نیست.

سلگی بر ضرورت اهتمام مدیران دستگاه‌های خدمات رسان مانند آبفا، برق، گاز و فرمانداری نکا برای رسیدگی فوری به نیازهای جدی مردم این شهرک تاکید کرد و یادآور شد: با بازرسی و ارزیابی خدمات رسانی دستگاههای مسوول در این شهرک با کم تحرکی احتمالی مدیران مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با مردم ساکن در شهرک مهرگان نکا و اطلاع از کمبودهای فرهنگی، عمرانی و اقتصادی آنان، هماهنگی های لازم را برای رفع و تامین آنها انجام داد.

نظر شما