شناسهٔ خبر: 62609100 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت عنوان کرد

ایجاد محیطی با نشاط برای حضور دانشجویان در پانزدهمین المپیاد علمی

علی خسروجردی

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر اجرایی پانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی گفت: تمام سعی ما این است محیطی با نشاط و شاداب را برای دانشجویان حاضر در المپیاد فراهم کنیم تا آنان بتوانند علاوه بر شرکت در این رقابت علمی پژوهشی از برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی طراحی شده نیز بهره مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسین صادقیان عنوان کرد: تمام تلاش تیم اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی این است که محیطی با نشاط و شاداب برای دانشجویان شرکت کننده فراهم کنند تا با افزایش روحیه مشارکت و کارتیمی برای حل مساله و تقویت روحیه امید به آینده، آنها بتوانند به دور از استرس و اضطراب علاوه بر حضور در این رویداد علمی پژوهشی از برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی طراحی شده در طول روزهای برگزاری المپیاد هم بهره مند شوند.

وی گفت: همزمان با برگزاری آزمون، برای اوقات فراغت شرکت کنندگان در المپیاد برنامه ریزی شد تا بتوانند بیشترین بهره برداری را داشته باشند و به دور از اضطراب آزمون در محیطی با نشاط و شاداب به رقابت بپردازند و روحیه امید آفرینی در میان آنها تقویت شود.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت تصریح کرد: طراحی برنامه‌ های فرهنگی، تفریحی و ورزشی، بازدیدهای متنوع  از مراکز علمی، تحقیقاتی نوآورانه‌ و مکان های خاص با همکاری صمیمانه معاونت فرهنگی و دانشجویی از جمله این فعالیت ها است. همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری دامت برکاته، جهاد تبیین، راه اندازی قرارگاه راهیان پیشرفت، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و  نخبگان سایر حیطه های دانش کشور از دیگر اهداف برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: تیم اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از همان نقطه آغاز این آزمون، فعالیت خود را شروع کرد و  با همکاری تیم علمی، سایر همکاران معاونت آموزشی وزارت بهداشت و  دانشگاه علوم پزشکی ایران، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت علمی انجام شد و  اتاق‌های فکر شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی وزازرت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، وی افزود: هماهنگی‌های لازم با مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای اجرای هرچه بهتر آزمون‌ها، ارتقاء امنیت آزمون‌ها و هتلینگ مناسب در مرحله اول و دوم آزمون انفرادی هم انجام شد.

دبیر اجرایی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی گفت:  تغییر جدید در المپیاد امسال اینکه بعد از اختتامیه، دانشجویان از ما جدا نمی شوند و با دبیرخانه برگزاری آزمون در تعامل هستند تا پروژه های منتخب خود را اجرایی و برای تولید محصولات و خدمات، گرنت دریافت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های پودمانی از ابتدای فرایند المپیاد، افزود: به منظور رعایت عدالت آموزشی و توانمند شدن دانشجویان سراسر کشور و حتی شهرستان های کوچک، این دوره های آموزشی برگزار شد.

دکتر صادقیان از زحمات تیم گسترده علمی و اجرایی برای برگزاری پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تقدیر کرد و افزود: مراسم اختتامیه این آزمون، روز شنبه ۸ مهر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما