شناسهٔ خبر: 62600792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازی‌های آسیایی هانگژو؛ برنزی شدن ۳ تکواندوکار ایران

۳ نماینده تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به مدال برنز رسیدند.

صاحب‌خبر -

تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو؛ رضایی مدال برنزش را قطعی کردبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو متین رضایی، مهران برخورداری و ملیکا میرحسینی به رقابت با رقبای خود پرداختند.

رضایی در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل «چنمینگ ژیائو» از چین به پیروزی رسید، او راند اول این مبارزه را ۱۷ بر ۷ به حریف واگذار کرد و در راند دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱۲ بازی را به راند سوم کشاند، رضایی در راند سوم هم ۱۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

متین رضایی در مرحله نیمه نهایی مقابل زید عبدالکریم از اردن قرار گرفت و ۲ بر ۱ شکست خورد تا از صعود به فینال باز بماند و به مدال برنز بسنده کند. او راند اول این مبارزه را ۱۴ بر ۱۰ به حریف واگذار کرد، در راند دوم با نتیجه ۷ بر ۶ به پیروزی رسید راند سوم را ۸ بر ۵ به حریف واگذار کرد.

ملیکا میرحسینی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «جولیانا الصادق» از اردن قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید، او در راند نخست این مبارزه ۵ بر ۴ پیروز شد و در راند دوم نیز ۳ بر ۳ برنده میدان بود.

ملیکا میرحسینی در نیمه‌نهایی وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مبارزه با سادیکووا از ازبکستان رفت و شکست خورد. او در راند اول ۳ -۲ برنده شد، اما در راند‌های دوم و سوم با امتیاز‌های ۱۳ - ۱۰ و ۱۸ - ۶ شکست خورد. به این ترتیب از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز دست پیدا کرد.

مهران برخورداری در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «دیو» از فیلیپین رفت و موفق شد ۲ بر صفر به پیروزی برسد. او در راند نخست این مبارزه ۱۲ بر صفر پیروز شد و در راند دوم نیز ۱۳ بر ۷ به پیروزی رسید.

مهران برخورداری در نیمه نهایی وزن منهای ۸۰ کیلوگرم مقابل پارک وهیوک از کره‌جنوبی قرار گرفت. او در راند اول ۶ - ۳ باخت، اما در راند دوم ۱۱ - ۷ به برتری رسید. راند سوم ۱۰ - ۱۰ برابر شد، اما برخورداری به دلیل خطای بیشتر شکست خورد.
 
به این ترتیب هر سه تکواندوکار ایران در روز چهارم بازی‌ها به مدال برنز اکتفا کردند.

نظر شما