شناسهٔ خبر: 62574034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

 اقدام خداپسندانه بسیجیان/اهدای خون در چابهار

خبرگزاری صدا و سیما

بسیجیان شهرستان چابهار، به مناسبت هفته دفاع مقدس، با مراجعه به پایگاه انتقال خون، در اقدامی خدا پسندانه، خون خود را به بیمارانِ نیازمندِ به فرآورده‌های خونی اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سرهنگ سرگلزایی جانشین سپاه شهرستان چابهار گفت:‌بمناسبت هفته دفاع مقدس بسیجیان شهرستان چابهار در یک اقدامی خدا پسندانه و خودجوش با مراجعه به پایگاه انتقال خون چابهار خون خود را به بیمارانِ نیازمندِ به فرآورده‌های خونی اهدا کردند.
وی افزود: در شهرستان چابهار کمبود فرآورد‌های خونی بشدت احساس میشود و بیمارانی زیادی هم وجود دارد که نیاز به فرآورد‌های خونی دارند، از این جهت وظیفه هر انسانی است که خون خود اهدا را کنند تا بلکه جان انسانی نجات پیداکند.
وی افزود: بسیج از ابتدای انقلاب در صحنه‌های مختلفی‌مثل، عمران‌وآبادانی، محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، مدرسه سازی، آبرسانی و... حضوری پررنگ و‌اثر گذار داشته و همیشه در خدمت مردم و جامعه بوده است.
حسین سرگلزایی مدیر پایگاه انتقال خون چابهار نیز افزود:هر یه نفر در طول سال با توجه به شرایط جسمانی، میتواند سه بار در سال خون اهدا کند، و افرادی که خون اهدا میکند برای سلامتی خودشان نیز بسیار مفید است.
وی تصریح کرد: پایگاه انتقال خون چابهار، هرروز وهرهفته آماده دریافت فرآورد‌های خونی از اهدا کنندگان خون است.

<div id="video-display-embed-code_10179508"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3989084/10179508?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما