شناسهٔ خبر: 62560370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت ورود تور گردشگری در فصل گاوبانگی به جنگل‌های مازندران

ورود هرگونه تور گردشگری با عنوان تور گاوبانگی به مناطق جنگلی مازندران ممنوع است

صاحب‌خبر -

ممنوعیت ورود تور گردشگری در فصل گاوبانگی به جنگل‌های مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی محیط زیست استان با اشاره به هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدای والامقام جنگ تحمیلی را گرامیداشت و هفته دفاع مقدس را یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

دکتر عطااله کاویان با اشاره به تبلیغات غیرقانونی برخی تور‌های گردشگری در فضای مجازی با عنوان" برگزاری تور‌های گاوبانگی" در استان گفت: ورود هرگونه تور گردشگری با عنوان "تور گاوبانگی" در مناطق جنگلی استان اعم از مناطق آزاد و تحت مدیریت این اداره کل در ایام گاوبانگی (۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه) ممنوع است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: از همه دوستداران و علاقمندان به حیات وحش و مردم نواحی جنگلی و کوهستانی درخواست می‌شود تا هرگونه فعالیت و رفت وآمد غیرعادی را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان گزارش دهند تا بدینوسیله بتوان حمایت همه جانبه‌ای جهت حفظ و حراست این گونه زیبا و با ازرش به عمل آورده و با حفظ داشته هایمان آن‌ها را برای نسل‌های بعد محافظت کنیم.

دکتر کاویان همچنین بر ساماندهی گردش اطلاعات در مجموعه حفاظت محیط زیست استان، آموزش رابطین خبری شهرستان‌ها برای تهیه و انتشار اخبار زیست محیطی و اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام اخبار و حوادث زیست محیطی استان تاکید کرد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ای این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت، از همکاری و همراهی خبرنگاران و مجموعه اصحاب رسانه استان و همچنین صدا و سیما در انعکاس و انتشار خبر‌های زیست محیطی استان تشکر کرد.

کامیار ولی پور رییس اداره روابط عمومی و امور رسانه و دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در ابتدای این جلسه، گزارشی از اهداف و وظایف شورای اطلاع رسانی ارائه کرد.

نظر شما