شناسهٔ خبر: 62548217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد بازگشایی مدارس اعلام کرد:

تولید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جدید

رئیس ستاد بازگشایی مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در ۹۹۰ عنوان تولید شده و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است که از روز اول مهر تقدیم دانش آموزان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، گفت: باهماهنگی‌های صورت‌گرفته در ۷ ماه گذشته، در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶.۵ میلیون دانش آموز در بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی افزود: بازسازی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس از چندین ماه گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب و تلاش‌های همکاران در سراسر کشور، به‌منظور حضور دانش‌آموزان و معلمان انجام شده است.

کاظمی با اشاره به برگزاری جشن‌های بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده محترم شهدا، اظهار داشت: روز گذشته جشن بازگشایی در مدارس سراسر کشور برگزار شد و ریاست محترم جمهور و وزیر محترم آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در شهر بهارستان حضور یافتند و زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت را به صدا درآوردند و این زنگ به طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته شد. 

رئیس ستاد بازگشایی مدارس ادامه داد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۳ میلیون جلد کتاب درسی در ۹۹۰ عنوان تولید شده و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها قرار گرفته است که از روز اول مهر تقدیم دانش آموزان شد. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های درسی به تمام دانش‌آموزانی که در سامانه مربوطه ثبت سفارش داشته‌اند، تحویل داده می‌شود. 

نظر شما