شناسهٔ خبر: 62533079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۸ پروژه عمرانی، ورزشی، خدماتی و اقتصادی در بهارستان

استاندار تهران از افتتاح ۸ پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و اقتصادی در جهت رشد سرانه‌های عمومی در بهارستان خبر داد و گفت: نخستین پردیس سینمایی شهر صالحیه در راستای رشد سرانه‌های فرهنگی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، علیرضا فخاری ظهر امروز در آئین افتتاح 8 پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و اقتصادی در جهت رشد سرانه‌های عمومی در بهارستان با تأکید بر افزایش سرانه‌های ورزشی شهرستان اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در محله کم برخوردار خیرآباد نسیم‌شهر افتتاح شد و ورزشکاران می‌توانند از این امکان ورزشی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از واحد تولیدی و صنعتی در بهارستان افزود: واحد تولیدی پوشاک با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای 150 نفر افتتاح شد که این واحد تولیدی از برندهای خوب داخلی به شمار می‌رود.

استاندار تهران با اشاره به احداث مسیر دسترسی بازار سنگ بهارستان توسط شهرداری گلستان تصریح کرد: سامان سرای رویش شهر گلستان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فخاری در ادامه با اشاره به افتتاح گلخانه 6 هزار متری شهر گلستان گفت: این پروژه با 8 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است و شهرداری در تولید گل و گیاه خودکفا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرانه‌های ورزشی شهرگلستان رشد چشمگیری داشته است عنوان کرد: سالن نام‌آوران شهر گلستان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار 190 ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران به بهره‌برداری نخستین پردیس سینمایی شهر صالحیه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: رشد سرانه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و شهرداران بهارستان در این حوزه خوب عمل کردند.

فخاری با اشاره به کمبودهای مختلف در سرانه‌های عمومی شهرستان بهارستان تصریح کرد: مردم بهترین قضاوت را در مورد عملکرد شهرداران خواهند کرد و شهرداران و مسئولین باید رضایت مردم را جلب کنند.

وی به بهره‌برداری از جایگاه سوخت CNG و بازسازی ساختمان مرکزی شهرداری گلستان اشاره کرد و ابراز داشت: ساختمان شهرداری گلستان در اغتشاشات سال 98 آتش گرفته بود که پس از چهار سال بازسازی و مقاوم سازی شده است.

استاندار تهران در پایان به حل مناقشه پل وحدت شهر صالحیه تأکید و خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در سه شهر بهارستان به بهره‌برداری رسید تا مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما