شناسهٔ خبر: 62518189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس: خودباوری از برکات دفاع مقدس است.

امام جمعه بندرعباس گفت: امنیت و خودباوری از برکات دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

امام جمعه بندرعباس: خودباوری از برکات دفاع مقدس است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: رزمندگان و بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دنیا ایستادند و به خود باوری راسخ دست یافتند.
وی گفت: در جنگ تحمیلی صد‌ها هزار دلار کمک مالی از بلوک غرب به سرکردگی امریکا به رژیم بعث می‌شد، اما پیروز این میدان کشور اسلامی ما بود.

بیشتر بخوانید؛ معرفی امام جمعه جدید حاجی آباد

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: رزمندگان و امت اسلامی ما به دنیا ثابت کرد که زیر بیرق، ولی امر مسلمین از هیچ فتنه و آشوبی هراسی ندارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه هر وقت زیر بیرق، ولی امر باشیم پیروز میدانیم، گفت: ما امروز هم در جنگ ترکیبی مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده ایم.
وی با گرامیداشت هفته وحدت افزود: وحدت و امنیت دو مؤلفه اساسی است که دشمن این روز‌ها برای فتنه انگیزی و ایجاد آشوب آن‌ها را در کشور نشانه گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: دشمن در این جنگ ترکیبی جوانان ما را هدف قرار داده است، زیرا می‌داند جوانان عزت و سلاح علم و دانش کشور هستند.
وی در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت شهادت امام حسن عسکری (ع) این روز را تسلیت گفت.
امام جمعه بندرعباس افزود: همه مؤمنان باید تلاش کنند در مسیر هدایت‌های آن امام همام و فرزند خلفش امام زمان (عج) گام بردارند.

نظر شما